ГРУПА 15

 Тема Україна в роки Другої Світової війни

ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ 10 КЛАС

https://history.vn.ua/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-gisem-standard-level/

05.09.22. – https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-gisem-standard-level/32.php

§ 33—34. Україна на початку Другої світової війни (1939—1941 рр.). Письмово на запитання №1-7, №116,17. Або зробити одну з презентацій «Вступ Червоної армії на територію Західної України.», «Радянізація західних областей України».

07.09.22. –https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-gisem-standard-level/33.php

 § 35—36. Україна на початку німецько-радянської війни.

Письмово на запитання №1-7, №10, 12. Або зробити одну презентацію з тем «Український національний рух у 1941—1942 рр.», «Завершення окупації України.», «Початок німецько-радянської війни. Поразки й відступ Червоної армії.»

07.09.22. – https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-gisem-standard-level/34.php

§ 37. Україна в умовах нацистської окупації. Письмово на запитання №1-9. Або зробити презентацію «Україна в умовах нацистської окупації»

 12/09/22- Трагедія єврейського населення в роки Другої світової війни. Підготувати одну з презентацій «Трагедія єврейського народу. Бабин Яр.», «Праведники народів світу в Україні.», « Олена Вітер».

Трагедія українського населення в роки Другої світової війни.

https://history.vn.ua/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-gisem-standard-level/34.php

 § 37, п.4 Голокост. Трагедія Бабиного Яру. Праведники народів світу в Україні. Олена Вітер. Домашнє завдання: зробити презентацію на оджну з тем «Трагедія Бабиного Яру», «Голокост», «Олена Вітер», «Праведники народів світу».

 12/09/22  – Рух Опору в Україні в роки Другої світової війни § 38

https://history.vn.ua/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-gisem-standard-level/35.php 

Письмово на запитання № 1-10. Або підготувати презентацію «Дві течії Руху Опору в Україні».

19.09.22- https://history.vn.ua/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-gisem-standard-level/36.php

 30.09.22-§ 39. Бойові дії в 1942-1944 роках в Україні. Письмово відповісти на запитання: 1-6, 8,10,14.

 –  https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-gisem-standard-level/36.php

Письмово відповісти на запитання: 1-7, 12

30.09.22- § 40. Українці в Другій Світовій війні(п.4)

https://history.vn.ua/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-gisem-standard-level/37.php

http://www.library.tnpu.edu.ua/index.php/en/virtual-exhibitions/3376-druga-svitova-vijna

https://mena.org.ua/blog/pro-rol-ukrajintsiv-u-druhij-svitovij-vijny/

відео

https://www.youtube.com/watch?v=kvoYbG0MEJI

https://www.youtube.com/watch?v=GcPcqYtmaeU

Домашнє завдання

Який внесок зробили воїни-українці у звільнення народів Європи від нацистських загарбників?


30.09.22-Культура України  в роки війни. –  § 40. П.5.

https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-gisem-standard-level/37.php

Домашнє завдання

Чому сталінський режим у роки війни був змушений послабити ідеологічний тиск на суспільство? Як це проявлялося? Дайте розгорнуту відповідь.


03.10.22– Війна на території рідного краю. 

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%82_%D1%83_%D0%91%D1%96%D0%BB%D1%96%D0%B9_%D0%A6%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B2%D1%96

ВІДЕО

https://ne-np.facebook.com/bilatserkvatv/videos/%D0%B1%D1%96%D0%BB%D0%B0-%D1%86%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B2%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%80%D1%83%D1%85-%D1%83-%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8-%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%BE%D1%97-%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97-%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8/332679194945241/


Підготувати презентацію.

10.10.22.- написання есе

"Хто з українців битиметься проти червоної смерті- матиме рацію; хто битиметься проти чорної - теж матиме рацію: як також і той, хто битиметься проти обох. Лише той не матиме рацію, хто проголосить "моя хата скраю" найвищою мудрістю земною." : особливий моральний вибір під час війни.

17.10.22.-тематичний контроль

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/storya-ykrani-10-klas/13127-testi/yrok-52-yzagalnennya-znan-tematichniyi-kontrol-za-rozdlom-vi-ykrana-v-roki-drygo-svtovo-vyini-19391945-rr


УКРАЇНА В ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД

 Електронний підручник з історії України, 11клас, Гісем, рівень стандарту

https://history.vn.ua/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/

14.11.22.-Україна в системі повоєнних відносин 

https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/2.php

відео 

операція "ВІСЛА"

https://www.youtube.com/watch?v=NvXE2dRFufg

операція "ЗАХІД"

https://www.youtube.com/watch?v=73iearAWF0Q

Домашнє завдання : письмово питання 1-6,11.


 -Повоєнна відбудова народного господарства

https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/3.php

Домашнє завдання

письмово питання 1-7, 11.

відео 

ГОЛОД 1946-1947рр.

https://www.youtube.com/watch?v=xAoy2Mx-bCc


12.12.22 - ПОСИЛЕННЯ ПРОЯВІВ "КУЛЬТУ ОСОБИ" СТАЛІНА В УРСР,

https://vchys.com.ua/historyofukraine/11-klas/49-vdnovlennya-deologchnogo-kontrolyu-v-srsr.html

Письмово відповісти на запитання

Окресліть вплив ідеологізованої інтерпретації Другої світової війни та російсько-українських відносин на історичну пам'ять українців. Чому перебіг і результати війни держави/народи бачать по-різному?


"РАДЯНІЗАЦІЯ" ЗАХІДНИХ ОБЛАСТЕЙ УКРАЇНИ

https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/4.php

Домашнє завдання 

Писомово відповісти на запитання №11. Скласти таблицю


ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ, ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ НАСЕЛЕННЯУКРАЇНИ В ПОВОЄННІ ЧАСИ,

https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/5.php

Домашнє завдання

письмово відповісти на запитання №12. Скласти таб


ІІ семестр

11.01.23р. - ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ
Письмово

ТРІУМФ ЛЮДИНИ, ДОЛІ УКРАЇНЦІВ, ЯКІ ПРОЙШЛИ КОНЦТАБОРИ,


11.01.23р.-  ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ
"УКРАЇНА В ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД"

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/storya-ykrani-proflniyi-rven-pdrychnik-dlya-11-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-gsem-o-v-martinyuk-o-o/testov-zavdannya-dlya-pdgotovki-do-tematichnogo-otsnyuvannya-za-rozdlom-1-ykrana-v-persh-pslyavonn-roki/zavd


ТЕМА: УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ

 

18.01.23р.- ВНУТРІШНЬОПОЛІТИЧНА СІТУАЦІЯ В УРСР,.ХХ ЗЇЗД КПРС.

https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/6.php

Домашнє завдання  : писомово відповісти на запитання 1,7

https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/7.php

Домашнє завдання: письмово відповісти на запитання: 1,7,12.

Відеоматеріал

ХХ зїзд КПРС

https://www.youtube.com/watch?v=BLnwvekYtgQ

М.ХРУЩОВ

https://www.youtube.com/watch?v=pkpLm5CjtEg


Відлига

https://www.youtube.com/watch?v=eSp__3hGwzE


18.01.23р. -РОЗВИТОК ЕКОНОМІКИ, ПРОМИСЛОВІСТЬ, СІЛЬСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО.

https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/8.php

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: письмово відповісти на запитання  1-8.

ДОДАТКОВО, ВІДЕО

Розвиток економіки. Промисловість .Сільське господарство. Соціальні наслідки економічних реформ

https://www.youtube.com/watch?v=k8FogLbt-dg

https://www.youtube.com/watch?v=pkpLm5CjtEg

https://www.youtube.com/watch?v=BQ87VjDlEU8

https://www.youtube.com/watch?v=1vwFjCaKnxQ

М.ХРУЩОВ

https://www.youtube.com/watch?v=_X4yuaCR2Dk&t=84s



23.01.23р. -ПЕРЕДАННЯ КРИМСЬКОЇ ОБЛАСТІ ДО СКЛАДУ УРСР

Входження Криму до України

https://www.youtube.com/watch?v=F33QOm9Iws0

Домашнє завдання: підготувати презентацію за онлайн ресурсами.

відео 

https://www.youtube.com/watch?v=F33QOm9Iws0&t=69s


23.01.23р. -ШІСТДЕСЯТНИЦТВО.Зародження дисидентського руху.

https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/9.php

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

письмово на запитання 1-8.


25.01.23р.- ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ

https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/10.php

ДОМАШНЇ ЗАВДАННЯ

писомово на запитання 16.


25.01.23р. - ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ

КРИМСЬКІ ТАТАРИ У МІСЦЯХ ДЕПОРТАЦІЇ: ФОРМИ ОПОРУ, БОРОТЬБА ЗА ПОВЕРНЕННЯ НА БАТЬКІВЩИНУ.


30.01.23р.- ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ.

УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/storya-ykrani-rven-standarty-pdrychnik-dlya-11-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-gsem-o-v-martinyuk-o-o/testov-zavdannya-dlya-pdgotovki-do-tematichnogo-otsnyuvannya-za-rozdlom-2-ykrana-v-ymovah-destalnzats/testov-zavdannya-dlya-pdgotovki-do-tematichnogo-otsnyuvannya-za-rozdlom-2-ykrana-v-ymovah-destalnzats



Електронний підручник з історії України, 11клас, Гісем, рівень стандарту

https://history.vn.ua/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/

30.01.23-Зміни в системі влади. Неосталінізм. Конституція УРСР 1978 р. Вплив міжнародних процесів на ситуацію в Україні.

 § 11.  https://history.vn.ua/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/11.php


Прочитати параграф . Письмово відповіді:
1.Визначте особливості ідеологічних орієнтирів партійно-радянського керівництва республіки в цей період.

2.Проаналізуйте суспільно-політичний розвиток УРСР за часів перебування на посаді першого секретаря ЦК КПУ
А)   П. Шелеста. Б) В.Щербицького 
Запишить відповідь в зошит.

3. Запишить причинно-наслідкові зв'язки політико-ідеологічної кризи радянського ладу в УРСР. 

4.Що спільного, а що відмінного в політиці П.Шелеста і В.Щербицького.

5.Сучасний канадський письменник українського походження Орест Субтельний писав: «Не підлягає сумніву, що як Шелест, так і Щербицький бачили майбутнє в світлі комуністичної ідеології та в контексті радянської системи... і кожен являв собою яскравий приклад того жорсткого контролю, що його здійснювала Москва під керівництвом КПУ...». Наведіть факти, які підтверджують наведену характеристику.

 01.02.23-§ 12. Наростання економічної кризи. Уповільнення темпів зростання промисловості. Провал Продовольчої програмиhttps://history.vn.ua/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/12.php

Прочитати параграф.  Письмово на запитання №1-6,10, 13.


01.02.23р.- Посилення репресій проти української інтелігенції. Активізація дисидентського руху: течії, форми та методи боротьби. «Самвидав». «Український вісник». Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (Українська Гельсінська група/УГГ). Прояви єврейського дисидентського та сіоністського руху на теренах УРСР. Опозиційна діяльність режимові в середовищі інших національних меншин. Кримські татари в боротьбі за повернення на батьківщину.

https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/14.php

Домашнє завдання

письмово відповісти на запитання 1-12


02.02.23.-Зміни у складі та соціальній структурі населення

https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/13.php

домашнє завдання 

письмово на запитання 13



06.02.23. -Особливості розвитку культури. Українське поетичне кіно. Український спорт. Особливості державної пропаганди в Україні: «радянський народ», «радянська людина» та їхні «вороги».

https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/15.php

Домашнє завдання

скласти таблицю (питання №15)


06.02.23-- НАПИСАТИ ЕСЕ

Права людини в СРСР: чому існувала прірва між деклараціями та реальністю?


08.02.23р.-ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ 

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/storya-ykrani-proflniyi-rven-pdrychnik-dlya-11-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-gsem-o-v-martinyuk-o-o/testov-zavdannya-dlya-pdgotovki-do-tematichnogo-otsnyuvannya-za-rozdlom-3-ykrana-v-ymovah-zagostrennya-krizi-radyansko-sistemi/testov-zavdannya-dlya-pdgotovki-do-tematichnogo-otsnyuvannya-za-rozdlom-3-ykrana-v-ymovah-zagostrennya-krizi-radyansko-sistemi


09.02.23. -ПОЛІТИКА ПЕРЕБУДОВИ, ГЛАСНОСТІ, ЬПРИСКОРЕННЯ ТА ЇЇ НАСЛІДКИ В УРСР,

https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/16.php

ДОМАШНЄ ЩАВДАННЯ

письмово на запитання 1-8


09.02.23- ВИНИКНЕННЯ НАЦІОНАЛДЕМОКРАТИЧНОЇ, АНТИКОМУНІСТИЧНОЇ ОПОЗИЦІЇ. УКРАЇНСЬКА ГЕЛЬСІНСЬКА СПІЛКА. НАРОДНИЙ РУХ УКРАЇНИ.

https://uahistory.co/pidruchniki/strykevich-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/23.php

пункти 1,2,3,6,,7,8.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

письмово на запитання

письмово на запитання 1-5,9.


13.02.23.- ВІДНОВЛЕННЯ КРИМСЬКОЇ АВТОНОМНОЇ РАДЯНСЬКОЇ СОЦІАЛІСТИЧНОЇ РЕСПУБЛІКИ

опрацювати матеріал

https://crimea.suspilne.media/ua/articles/214

https://lviv.media/ukraina/63634-den-ar-krim-yak-krimchani-provodili-referendum-pro-vidnovlennya-avtonomiyi/

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

підготувати презентацію з даної теми


13.02.23.- УКРАЇНА ПІД ЧАС СПРОБИ ДЕРЖАВНОГОГ ПЕРЕВОРОТУ В СРСР
https://uahistory.co/pidruchniki/strykevich-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/24.php

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

письмово на запитання 1-5.


14.02.23 - ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ

https://uahistory.co/pidruchniki/strykevich-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/23.php

пункт 4,5.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

письмово підготувіати розповідь про одного із культурних діячив того періоду.

14.02.23р.- ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ

Злочини тоталітарних імперій у ХХ столітті. Уроки для України.


15.02.23- ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/storya-ykrani-rven-standarty-pdrychnik-dlya-11-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-gsem-o-v-martinyuk-o-o/13798-testov-zavdannya-dlya-pdgotovki-do-tematichnogo-otsnyuvannya-za-rozdlom-4-vdnovlennya-nezalezhnost-ykrani/24556-testov-zavdannya-dlya-pdgotovki-do-tematichnogo-otsnyuvannya-za-rozdlom-4-vdnovlennya-nezalezhnost-ykrani


РОЗВИТОК УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ

  - ДЕРЖАВОТВОРЧІ ПРОЦЕСИ, КОТИТУЦІЯ 1996 року.

https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/20.php

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: підготувати презентацію "КОНСТІТУЦІЙНИЙ ПРОЦЕС"



15.02.23-Державотворчі процеси в умовах незалежності

https://www.youtube.com/watch?v=3SPy1YrRVHs

https://www.youtube.com/watch?v=jNywKzomJJM

ДЕРЖАВОТВОРЧІ ПРОЦЕСИ, КОТИТУЦІЯ 1996 року.

https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/20.php

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: підготувати презентацію "КОНСТІТУЦІЙНИЙ ПРОЦЕС"

або письмово відповідь: написати, які державотворчі процеси відбулись в Україні.

відео. Конституція 1996р.

https://www.youtube.com/watch?v=jx9pZojuBz4


22.02.23- Формування ринкової економіки

https://uahistory.co/pidruchniki/strykevich-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/28.php

ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ

https://www.youtube.com/watch?v=5N6eCCW3G4Y

https://www.youtube.com/watch?v=QNBlYltCvec

https://www.youtube.com/watch?v=03yK_RFINWw

введення  купонів 

https://www.youtube.com/watch?v=kjJlDUH2SUc

https://www.youtube.com/watch?v=NuPvQVWWbBo

грошова реформа 1996р.

https://www.youtube.com/watch?v=pcxBMPY58kA

 президент Кучма Л.

https://www.youtube.com/watch?v=QCSaYTOYJas

https://www.youtube.com/watch?v=5EoT8XT0hZk

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: 

1. Написати позитивні наслідки грошової реформи 1996 року

2. Чи можна вважати ефективними економічні реформи проведені за роки незалежності. Обгрунтуйте свою відповідь.


22.02.23-ДЕМОГРАФІЧНА ТА ЕТНОСОЦІАЛЬНА СТРУКТУРА НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ

https://uahistory.co/pidruchniki/strykevich-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/29.php


домашнє завдання

ПИСЬМОВО ДАТИ ВІДПОВІДІ

  • 1. Розкрийте зміст понять «олігархічна система», «депопуляція», «відплив умів».
  • 2. Охарактеризуйте становище кримських татар-репатріантів. З’ясуйте причини зловживань шовіністичної кримської адміністрації щодо кримських татар.
  • 3. Наведіть приклади провокацій РФ проти територіальної цілісності України в 1990-х роках. Про що вони свідчили?
  • 4. Визначте причини краху спроб російських сил змінити статус Криму чи відокремити його від України в першій половині 1990-х років.


24.02.23-АВТОНАМІСТСЬКІ ТА СЕПАРАТИСТСЬКІ РУХИ В УКРАЇНІ,

https://uahistory.co/pidruchniki/strykevich-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/29.php

Домашнє завдання: письмово відповісти на запитання:

  • 1. Визначте причини виникнення сепаратистських настроїв в Україні.
  • 2.  Які уроки мають перейняти сучасні українські політики з досвіду приборкання кримського сепаратизму на початку 1990-х років?
  • 3. Поясніть, чому прошарок української великої буржуазії сформувався як олігархія. Чого не вистачило, щоб він сформувався як аристократія?

відео

https://www.youtube.com/watch?v=p3Q4CC5izcY


24.02.23-ПРЕЗИДЕНТСЬКІ ВИБОРИ 2004року. Помаранчова революція. Конституційні ркеформи 2004 року

https://uahistory.co/pidruchniki/strykevich-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/31.php

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

письмово питання 1-6.


 24.02.23 - МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ УКРАЇНИ. Багатовекторність зовнішньої політики України та її наслідки. Будапештський меморандум. Тузлівська криза.

https://uahistory.co/pidruchniki/strykevich-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/30.php

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

письмово на запитання 1-7.

ВІДЕО

Тузлівська криза

https://www.youtube.com/watch?v=f25o-afo4Bo

Будапештський меморандум

https://www.youtube.com/watch?v=LrwriSpeeoQ

https://www.youtube.com/watch?v=KjqS4Nb-qOc


27.02.23 -- ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНОГО ЖИТТЯ В 2005-2009 роках

https://uahistory.co/pidruchniki/strykevich-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/32.php   пункт1.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

письмово на запитання 1,2,3



28.0-2.23- СПРОБИ ФОРМУВАННЯ АВТОРИТАРНОГО РЕЖИМУ В 2010-2013 роках Харківські угоди 2010 року

https://uahistory.co/pidruchniki/strykevich-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/32.php      пункт2-3.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

письмово на запитання 5,6,7.

відео

Харківські угоди

https://www.youtube.com/watch?v=c5cmzRs1vd0&t=8s

Вибори президента 2010

https://www.youtube.com/watch?v=HnQF0fEqVRI


Культурне та релігійне життя

-ttps://uahistory.co/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/29.php

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Письмово відповісти на запитання 13.


 - ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ,

Майдан як феномен української демократії.(від вибору гетьмана на всенародному віче до Помаранчевої революції та революції Гідності)


 ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ,

Розвиток України як незалежної держави


Узагальнення знань з теми «Становлення України як незалежної держави»

Тести

ЗАВДАННЯ З ВИБОРОМ ОДНІЄЇ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ

1. Членом якого об’єднання держав стала Україна у грудні 1991 р.?

А Співдружності Незалежних Держав

Б Ради Європи

В Організації Об’єднаних Націй

Г Організації з безпеки і співробітництва в Європі

2. На чому, крім Конституції і Акта проголошення незалежності України, урочисто присягають президенти України?

А «Кобзар»

Б «Книга буття українського народу»

В «Пересопницьке Євангеліє»

Г «Острозька Біблія»

3. Президентство В. Ющенка проходило в умовах:

А економічного спаду

Б економічного піднесення

В економічного спаду, який змінився піднесенням

Г економічного піднесення, яке змінилося економічною кризою

4. Яка із зазначених нижче подій відбулася того самого року, що й вступ України до Ради Європи?

А прийняття Верховною Радою Конституції незалежної України

Б запровадження національної валюти — гривні

В політ у космос першого космонавта України Л. Каденюка

Г отримання Україною статусу повноправного члена ОБСЄ

5. Конституція Української РСР, що була ухвалена 20 квітня 1978 р., втратила свою чинність:

А 1985 р.

Б 1991 р.

В 1996 р.

Г 2004 р.

6. Широкомасштабна приватизація державного сектору української економіки відбулась у період президентства:

А Л. Кравчука

Б Л. Кучми

В В. Ющенка

Г В. Януковича

7. У якому році Л. Кучму було вдруге обрано Президентом України?

А 1994 р.

Б 1996 р.

В 1999 р.

Г 2002 р.

8. Хто з політичних діячів став першим всенародно обраним Президентом незалежної України?

А Л. Кравчук

Б Л. Кучма

В В. Ющенко

Г В. Янукович

9. Що є свідченням співпраці незалежної України з Організацією Об’єднаних Націй?

А участь українських підрозділів у миротворчих операціях

Б приєднання до програми «Партнерство заради миру»

В проголошення без’ядерного статусу держави

Г розміщення на своїй території іноземних військових баз

10. Із якою метою в Україні в 1996 р. була проведена грошова реформа?

А відновити довіру до національної грошової одиниці

Б подолати гіперінфляцію

В виконати умову міжнародних фінансових організацій

Г урівняти доходи громадян

11. Яка риса соціально-економічного розвитку була притаманна Україні в роки незалежності?

А диференціація суспільства за майновою ознакою

Б стрімке зростання дефіциту споживчих товарів

В перевищення економічних показників часів Української РСР

Г інтеграція української економіки з економікою Європейського Союзу

12. Чим була спричинена поява меморандуму 1994 р., підписаного в Будапешті, уривок з якого наведено?

«Російська Федерація, Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії і Сполучені Штати Америки підтверджують Україні їх зобов’язання згідно з принципами Заключного акта НБСЄ поважати незалежність і суверенітет та існуючі кордони України...»

А відмовою України від статусу ядерної держави

Б вступом України до Ради Європи (РЄ)

В вступом України до Світової організації торгівлі (СОТ)

Г проведення Всеукраїнського референдуму на підтвердження Акта проголошення незалежності України

13. Який нормативно-правовий акт містить положення, наведені у фрагменті джерела?

«Суверенітет України поширюється на всю її територію. Україна є унітарна держава.

Територія України в межах існуючого кордону є цілісною і неподільною...»

А Закон «Про економічну самостійність УРСР»

Б Закон «Про державний кордон України»

В Декларація про державний суверенітет України

Г Конституція України

ЗАВДАННЯ З КОРОТКОЮ ВІДПОВІДДЮ МНОЖИННОГО ВИБОРУ

Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді.


14. Членом яких міжнародних організацій Україна стала впродовж 1990-х рр.?

1 Нарада (Організація) з безпеки та співробітництва в Європі

2 Рада Європи

3 Організація Об’єднаних Націй

4 Парламентська Асамблея Чорноморського економічного співробітництва

5 Європейський Союз

6 Організація Північноатлантичного договору

7 Митний союз

15. Якими були характерні риси економічного життя України в першій половині 1990-х рр.?

1 Україна стала лідером серед держав світу за дефіцитом державного бюджету

2 щорічний приріст національного прибутку становив 6—8 %

3 розпочався бурхливий розвиток кооперативів у сфері послуг, громадському харчуванні та торгівлі

4 для захисту внутрішнього ринку введено купони багаторазового використання

5 здійснено паювання майна колгоспів та їх перетворення на колективні сільгосппідприємства, селянські спілки, кооперативи, акціонерні товариства

6 у промисловості впроваджено державне приймання готової продукції

7 завершено приватизацію об’єктів державної власності, створено потужні промислово-фінансові групи

16. Яке завдання державотворення в Україні було вирішено в першій половині 1990-х рр.?

1 визначено державні кордони, регламентовано режим і порядок їх охорони

2 побудовано соціально орієнтовану ринкову економіку

3 інтегровано українську економіку до європейської та світової економічної структури

4 створено власні збройні сили, організовано органи безпеки та правопорядку

5 сформовано інститут громадянства, національну символіку визнано державною

6 прийнято Конституцію незалежної України

7 створено Конституційний Суд

ЗАВДАННЯ НА ВСТАНОВЛЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ

17. Установіть відповідність між поняттями, термінами та їх визначеннями.

1 Гіперінфляція

2 Грошова емісія

3 Дефолт

4 Девальвація

А Нездатність країни сплачувати за своїми борговими зобов’язаннями

Б Перевищення видатків бюджету над доходами

В Швидке зростання товарних цін і грошової маси в обігу, що веде до різкого знецінення грошової одиниці, порушення платіжного обігу й нормальних господарських зв’язків

Г Додатковий випуск в обіг грошових знаків

Д Зниження курсу національної чи міжнародної (регіональної) грошової одиниці стосовно валют інших країн або дорогоцінних металів

18. Установіть відповідність між датами і подіями.

1 16 липня 1990 р.

2 24 серпня 1991 р.

3 9 листопада 1995 р.

4 28 червня 1996 р.

А Урочиста церемонія вступу України до Ради Європи

Б Прийняття Конституції України

В Схвалення Декларації про державний суверенітет України

Г Прийняття Акта проголошення незалежності України

Д Проведення перших альтернативних виборів до Верховної Ради УРСР

ЗАВДАННЯ НА ВСТАНОВЛЕННЯ ПРАВИЛЬНОЇ ПОСЛІДОВНОСТІ

19. Установіть послідовність подій.

А Проведення першого Всеукраїнського референдуму

Б Прийняття Акта проголошення незалежності України

В Схвалення Конституції України

Г Підписання Конституційного договору між Президентом і Верховною Радою України

20. Установіть послідовність вступу України до міжнародних організацій.

А Світова організація торгівлі (СОТ)

Б Рада Європи (РЄ)

В Організація з безпеки і співробітництва в Європі (ОБСЄ)

Г Організація Об’єднаних Націй (ООН)

21. Установіть послідовність подій історії України.

А Приєднання України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї

Б Вступ України до Ради Європи

В Створення Збройних сил України

Г Підписання Україною угоди про створення Співдружності Незалежних Держав

22. Установіть послідовність подій.

А «Касетний скандал»

Б Вибори до ВР України IV скликання

В Початок акції «Вставай, Україно!»

Г Помаранчева революція

23. Установіть послідовність вступу України до міжнародних організацій.

А ГУАМ

Б Організація Об’єднаних Націй (ООН)

В Рада Європи

Г Співдружність Незалежних Держав

24. Установіть послідовність подій.

А Затвердження Верховною Радою України державної символіки України: Гімну, Прапора, Герба

Б Прийняття Акта проголошення незалежності України

В Схвалення Конституції України

Г Перші вибори до Верховної Ради України за часів незалежності



Немає коментарів:

Дописати коментар